Verzending
Verzending

Verzendkosten:
ASK‑Bricks24.nl verstuurt bestellingen in Nederland via PostNL.
De verzendkosten binnen Nederland zijn: € 6,95 inclusief Track & Trace.
♦ Dit tarief geldt voor pakketten niet groter dan 178 x 58 x 78cm en niet zwaarder dan 31,5 kg.
Aangetekend verzenden binnen Nederland kost: € 8,60 inclusief Track & Trace.
♦ Bij aangetekend verzenden wordt het pakket alleen op het huisadres aangeboden.
♦ Bij aangetekend verzenden is het pakketje verzekerd tot een maximum van € 500,00.

Track & Trace – volg je pakket!
Met PostNl Track & Trace kun je hele bezorgtraject van je bestelling via Internet volgen.
Bij iedere bestelling ontvang je een 3S-nummer. Je vindt in de verzendbevestiging die je van ons per e-mail ontvangt jouw 2S of een 3S-nummer en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Met dit nummer kun je op de site van PostNL http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ de verzendstatus van je pakket volgen.
♦ Type het nummer zonder spaties in het vak "Barcode" en vul je postcode in.
♦ Wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft, is deze met PostNL verzonden.
♦ Door op het 3S-nummer te klikken kun je op de site van PostNL zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
♦ Indien je een melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’, dan is het nummer voor PostNL mogelijk nog niet verwerkt.
♦ Je kunt de status in dit geval op een later tijdstip nogmaals controleren. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt de bestelling nog steeds niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk met ons contact op te nemen.
♦ Kijk voor het 3S-nummer van je huidige bestelling bij je orderhistorie op “ACCOUNT”.
♦ Je kunt bovenaan op de ASK‑Bricks24.nl website altijd inloggen door te klikken op de knop op “INLOGGEN”.

Bezorgingsdagen in Nederland:
PostNL zal het pakketje op de volgende dagen aan je aanbieden:

 Besteld voor 15.30 uur op:

 1e Bezorging op:

Indien niet thuis
2e Bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag

Zaterdag

Maandag

Zaterdag

Dinsdag

Woensdag

Zondag

Dinsdag

Woensdag

Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het voor jou dichtstbijzijnde postkantoor/agentschap. Vergeet dan niet een identificatiebewijs mee te nemen.

BEZORGING:

Algemeen:
Uit voorraad leverbare artikelen zullen normaal binnen 24 uur worden bezorgd binnen Nederland. Dit is de tijd die wij nodig hebben om het product te versturen en de bezorgtijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij je thuis te brengen. Voor Nederland is de bezorgtijd bij de levertijd inbegrepen.

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden:
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is.
Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wordt verwerkt’. We brengen je altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht je 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd je artikel nog niet ontvangen hebben dan kun je altijd contact opnemen met ASK‑Bricks24.nl.

Vertraging tijdens verzending:
Als je bestelling de status ‘verzonden’ heeft, maar je hebt deze nog niet heeft ontvangen, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten of je 2S of 3S code met postcode invullen op de website van PostNL http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/.
In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heb je jouw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ASK‑Bricks24.nl. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk jouw bestelnummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt.

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd:
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden. Het artikel is bijvoorbeeld toch niet leverbaar. Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als je al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op jouw rekening.
Plaats een nieuwe bestelling, zodra dit artikel weer voorradig is, om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze winkel op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is.
Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om je een geannuleerd  artikel na te zenden.

Verzending:
Alle verzendingen worden door ons zorgvuldig verwerkt en vakkundig verpakt.
Als je bestelde artikel(len) onverhoopt toch beschadigd zijn geraakt tijdens transport dan verwijzen wij je naar de Algemene Voorwaarden en de pagina GARANTIE.
Wil je informatie over bezorging en levertijden dan kun je kijken op de Informatiepagina VERZENDING.
Overweeg je om het product te komen afhalen, kijk dan op de Informatiepagina LEVERING & AFHALEN.

Verzend Voorwaarden:
Standaard worden alle pakketten voor Nederland voorzien van een 2S of 3S Track & Trace code. Hiermee kun je jouw pakket volgen tijdens het verzend proces. ASK‑Bricks24.nl draagt echter geen risico van beschadiging en verlies van artikelen tijdens het transport. Je kunt er ook voor kiezen het pakket aangetekend te laten verzenden tijdens het afrekenen. Met aangetekend verzenden is het pakket verzekerd tot een bedrag van € 500,00.

Een bestelling voor een Nederlands adres vanuit Nederland:
Bestellingen vanuit Nederland kunnen zowel aan het eigen huisadres als een alternatief (huis)adres worden geleverd. Je kunt dit eenvoudig vooraf kenbaar maken tijdens het afreken proces.